Een veilige cloudoplossing voor meer dan de opvolging van uw medewerkers & assets, voor de communicatie met uw partners en voor het registreren van aanwezigheden en tijden.
Facility management en opvolging van de medewerkers, zowel intern als extern vergt meestal veel tijd. pin.all biedt een oplossing om met diverse methoden en middelen een vlotte opvolging te realiseren. Alle registraties zijn real-time te consulteren op alle toestellen - desktop, notebook, tablet en smartphone. De eenvoudige APP laat uw medewerkers toe eenvoudig te registreren op locatie. Geen installatie, kabels en allerlei voorzieningen nodig. Een eenvoudige QR-code die de locatie identificeert zal de volledige tracering van de activiteiten toelaten.
Facility management wordt geconfronteerd met zeer wisselende activiteiten, op verschillende plaatsen en voor verschillende bedrijven of opdrachtgevers. pin.all biedt een ruim aanbod voor oplossingen in de domeinen van schoonmaak, receptionisten, security, catering en gebouwenonderhoud.
Transparantie en vertrouwen bouwt u op door uw medewerkers te laten registreren op het pin.all platform. Zowel u als service-bedrijf als uw klant krijgen inzicht in de prestaties. Gebeurt er iets onverwacht - te laat of afwezig - dan wordt u automatisch op de hoogte gebracht. Zo kan u proactief reageren en uw klant sneller een oplossing bieden.
Werk samen met uw partners, communiceer en deel de gegevens zonder extra administratie. Dit kan op elk toestel: desktop, notebook, tablet en smartphone, altijd en overal. Binnen het facility-management zijn er diverse soorten activiteiten: het leveren van personen die binnen het bedrijf van de klant activiteiten zullen uitvoeren, het leveren van een service door bij de klant personen te plaatsen die bepaalde functies zullen waarnemen. Afhankelijk van het type werk, zijn binnen pin.all verschillende middelen en toestellen ter beschikking.
Naast het soort activiteit, zijn frequentie, functies en aantal personen bepalend hoe samengewerkt kan worden.
pin.all is een cloud platform, de methode van registraties is misschien verschillend, het resultaat is dat u wil weten “wie waar wanneer” is. Dit kan onmiddellijk opgevolgd worden op het platform met het door u gekozen device – desktop, notebook, tablet of smartphone.
Zijn de personen aanwezig? Wie is afwezig? Wie is te laat aangekomen? Wie is te vroeg vertrokken?
Allemaal vragen waarop pin.all het antwoord geeft. Door in pin.all de planning van uw medewerkers op te laden (kan ook door contracten in te schrijven), wordt u onmiddellijk op de hoogte gebracht van anomalieën. Via een eenvoudig sms-bericht of een notificatie op het platform weet u steeds waar en wanneer u actie moet ondernemen.
Uw klant correct informeren kan veel administratie met zich meebrengen. Geef uw klant toegang tot zijn gegevens en hij kan zelf zijn locaties opvolgen. Eenvoudig en snel. Wil hij op de hoogte worden gebracht van anomalieën, dat kan hij dit perfect terugvinden op het pin.all platform. Dit is slim samenwerken met uw klant, u biedt hem een eenvoudige en snelle service.
Data export vanuit Excel naar pin.all? Dit kan, door een eenvoudige klik.
Wilt u verdergaan en uw prestaties automatisch factureren? Dan kan dit door de API-functie te koppelen aan uw intern systeem. Alle noodzakelijk API’s zijn beschikbaar. Met dezelfde koppeling kan u de gegevens voor de uitbetaling van de lonen verwerken. Ook uw klant kan dit platform als verificatie van de prestaties gebruiken.
Sterktes
Integraties
BLIJF OP DE HOOGTE
ADRES
i.deeds NV • Molenstraat 72
8790 Waregem • Belgium
CONTACT
Tel: +32 56 650 100
Disclaimer | Privacy - Copyright © 2023 pin.all - Website by Artex
Deze website maakt gebruik van cookies voor een optimaal gebruik.