logo-wit

Een veilige cloudoplossing voor meer dan de opvolging van uw medewerkers & assets, voor de communicatie met uw partners en voor het registreren van aanwezigheden en tijden.

Cleaningsector

Cleaning bedrijven zijn van verschillende aard en hebben uiteenlopende activiteiten.

Dit kan gaan van het poetsen binnen, van kantoor- en verkoopsruimtes, glazen wassen en gevelreiniging, tot schoonmaak van industriële ruimtes, voedingszones waar hygiëne en veiligheid voorop staan, ...

 

Elk van deze activiteiten vergt een afzonderlijke aanpak voor het opvolgen van de medewerkers.

pin.all biedt de mogelijkheid al deze activiteiten zeer nauwkeurig te volgen op één platform.

 

Ook de frequentie van het schoonmaken, het aantal personen op dezelfde locatie en de toegankelijkheid van de locaties  kunnen zeer verschillend zijn.
 

Hiervoor werden voor pin.all verschillende toestellen en methodes ontwikkeld.

 

Met pin.all heeft u minder administratie en kan u focussen op kwalitatief onderhoud bij uw klanten.

 

Planning inladen van uw medewerkers

  • Gebruik contracten om uw planning op te laden in pin.all. 
  • Uw planning kan ook opgeladen worden vanuit Excel. Hiervoor zijn eenvoudige functies ontwikkeld.
  • Uw planning uit uw eigen systeem opladen, dit kan via de API interface.

Notificaties op uw smartphone

  • Wordt verwittigd voor medewerkers die te laat op de locatie komen, te vroeg op locatie vertrekken.
  • Maak zelf de keuze welke locaties opgevolgd moeten worden.

Overzichten van de medewerkers

  • Meerdere overzichten op het pin.all platform, aanwezigheden, matching met planning.
  • Export van de gegevens naar Excel met een eenvoudige klik.

 

 

 

Sterktes

  • pin.all biedt verschillende registratiemethoden van telefoon, sms, badge tot en met mobi-app. Een keuze die bepaald wordt door frequentie en aantal medewerkers op locatie.
  • pin.all zorgt voor een transparante communicatie met de klant wat meer vertrouwen met zich meebrengt.
  • Een snelle controle van aanwezigheden en matching met planning vermindert op het einde van de dag, week en maand de administratieve taken.
  • Eenvoudige integratie met uw facturatie en betalingssysteem zorgt voor minder administratie en controle op het einde van de maand.

Integraties

  • uw planning integreren ofwel via import uit Excel, ofwel door gebruikt te maken van de volledig uitgewerkte API.
  • uw registraties exporteren ofwel via Excel ofwel door gebruik te maken van de volledig uitgewerkte API.